Що робити, якщо телефон постійно втрачає мережу?

Телефони можуть втрачати мобільну мережу та мережу wi-fi. У разі втрати мережі оператора стільникового зв’язку причиною може бути ненадійна робота мережі в певному режимі. В основному оператори підтримують режим мережі 3G, проте не скрізь сигнал такої мережі надійний. Через слабкий 3G сигналу в деяких регіонах, режим мережі змінюється автоматично і в такому випадку втрата сигналу неминуча. Щоб встановити слабший, але стабільний сигнал, потрібно увійти в меню і потім вибрати – Меню -> Настройки -> Бездротові мережі -> Мобільні мережі -> Режим мережі -> «Тільки GSM».

На втрата мережі також можуть впливати:

Функція автоматичного визначення

У деяких телефонах за замовчуванням не варто функція автовизначення мережі. У разі, якщо одна доступна мережа пропадає, то зв’язок пропадає разом з нею, і потрібно перезавантажувати телефон. Щоб активувати автоматичне визначення мережі, потрібно підключити в настройках таку функцію.

Неправильне підключення до мережі

Якщо пристрій дозволяє вибирати стандарт мережі (4G / 3G / 2G), спробуйте переключитися на інший стандарт. Для цього потрібно зайти в налаштування телефону і вибрати потрібну мережу вручну і перезавантажити телефон.

Зношеність SIM-карти

Причиною втрати мережі може бути поганий контакт з сімки. Перевірити справність карти можна, вставивши SIM-карту в інший смартфон. Можливо у вас стара SIM-карта, або карта з тих чи інших причин вийшла з ладу, може ви криво її обрізали. Найпростіше, що можна зробити, це поміняти карту. Іноді може допомогти просто витягти і вставити карту назад, раптом вона трішечки децентрірованного. Якщо ви карту поміняли, отримали нову, це до речі безкоштовно, і все одно це буде продовжуватись, а на інших телефонах того ж оператора в тому ж місці, де ви знаходитеся, все в порядку, значить справа в мобільному пристрої. У такому випадку потрібно звернутися в сервісний центр або поміняти телефон.

Поганий прийом антени

Усередині смартфона знаходяться основні елементи антени. Згодом вони можуть вийти з ладу через окислення, деформації або відсутності пружних контактів підключення антени, а також обривів тонкого шлейфа антен. Якщо стався розрив шлейфа, то потрібно звернутися в сервісний центр по ремонту стільникових телефонів.

Що робити, якщо смартфон втрачає wi-fi?

Часто причина втрати мережі таїться саме в маршрутизаторі. Щоб перевірити його роботу, слід знайти безкоштовну точку доступу і підключитися до неї. Якщо зв’язок буде стабільною, то проблема в роутері.

Збій налаштувань смартфона

Потрібно подивитися настройки маршрутизатора і перевірити, чи включений DHCP сервер. Якщо цю функцію вимкнено, то ваш пристрій просто не зможе отримати адресу і підключитися. В налаштуваннях маршрутизатора увійдіть в розділ «LAN» і включіть DHCP, поставивши галочку у відповідному рядку або вибравши «Дозволити».

Підвисання роутера

Смартфон може втрачати мережу через банального подвисания роутера. Це легко перевірити, перезагрузив його. Якщо це не допомогло, то проблема полягає в його прошивці. В такому випадку скачайте з офіційного сайту оновлену версію ПО для вашої точки доступу і встановіть його.
Що стосується втрати мережі wi-fi, то проблема швидше за все в роутері. Слід перезавантажити його. До речі я настійно рекомендую на роутері ставити найсвіжішу прошивку з найсвіжішими виправленнями безпеки. Для роутерів нормальних фірм такі прошивки регулярно виходять. Роутер потрібно регулярно захищати, щоб підвищити безпеку, щоб вас не зламували. Ну, і звичайно, слід встановити надійний пароль. Це вже поза рамками втрати сигналу. Також буває, що телефон і роутер абсолютно справні, але один одного вони періодично втрачають. В такому випадку слід вмикати-вимикати – на телефоні мережу wi-fi і вмикати-вимикати сам роутер.

Збій в ПО

Іноді проблема з підключенням до бездротової мережі виникає через збій в роботі програмного забезпечення після його поновлення. В такому випадку в першу чергу слід спробувати виконати загальний скидання даних. Увійдіть в налаштування смартфона. У вкладці «Облікові записи» знайдіть пункт «Архівування та скидання». Варто врахувати, що після виконання скидання всі дані будуть видалені, тому попередньо потрібно зберегти їх на комп’ютер.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зворотній дзвінок