Автоматизована система прийому і відстеження заявок Ремонлайн, постійна наявність запасних частин на складах і можливість виїзду фахівців до замовника дозволяє в кратчайшійе терміни реагувати на будь-які запити.
Впровадження системи Ремонлайн дозволило краще контролювати роботу фахівців, сприяє проникненню культури сервісного підходу до лав співробітників ІТ-підрозділів і допомагає більш чітко оцінювати якість надання сервісу і продуктивність відділу.
Впровадження галузевого рішення «Сервісний центр» на базі розробленого програмного рішення Ремонлайн дозволило вирішити перераховані проблеми і отримати ряд переваг:
Збільшило якість гарантійного та післягарантійного обслуговування випущеного і / або проданого обладнання.
Збільшило задоволеність покупця якістю гарантійного та післягарантійного обслуговування, підвищивши лояльність клієнтів і створивши нове конкурентну перевагу.
Підвищило прозорість і ефективність внутрішніх операційних процесів обслуговування обладнання і, тим самим, поліпшило керованість бізнесу.
Забезпечило прозорість роботи співробітників сервісних центрів і їх взаємодію з іншими сервісними центрами і представниками виробника.
Дозволило автоматизувати розрахунки з сервісними партнерами і виробниками обладнання.
Робочі місця
Рішення «Сервісний центр» дозволило організувати автоматизовані робочі місць (АРМ) для всіх основних ролей, які беруть участь в діяльності сервісного центру. Нижче наведено список АРМов і їх ключових функцій.
Наше рішення для автоматизації сервісних центрів
Робоче місце оператора call-центру:
Консультування покупця про можливості сервісного ремонту;
Консультування покупця про хід його ремонту (отримання інформації з системи по № замовлення-наряду або серійним номером);
Допомога у виборі найбільш близького сервісного центру роздрібної мережі;
Робоче місце приймальника товару в ремонт:
Перегляд історії обслуговування обладнання;
Прийом / видача обладнання;
Видача покупцеві ПФ замовлення-наряду із зазначенням всієї необхідної інформації;
Надання консультацій;
Робоче місце керівника групи:
Розподіл завдань на інженерів групи / відділу;
Оперативний контроль регламентних термінів виконання ремонту;
Відстеження пула завдань робочої групи;
Формування необхідної звітності;
Робоче місце співробітника відповідального за ремонт обладнання:
Детальна інформація про несправності обладнання;
Інформація про контактні дані покупця;
Інформація та терміни усунення несправності;
Можливість перегляду всієї історії обладнання;
Робоче місце співробітника складу:
Прийом / видача товару;
Проведення інвентаризації складу;
Робоче місце співробітника відділу логістики:
Формування партій обладнання перед відправкою в регіональні сервісні центри або представникам виробника;
Формування документів, необхідних для логістики обладнання;
Робоче місце співробітника регіонального сервісного центру:
Детальна інформація про несправності обладнання;
Інформація про контактні дані покупця;
Інформація та терміни усунення несправності;
Можливість перегляду всієї історії обладнання.